1. מבוא והגדרות

  1. ברוכים הבאים לאתר DataNoobs.com (להלן: "האתר") המופעל על ידי צוות Datanoobs, (להלן: "הנהלת האתר" ו/או "החברה").
  2. “משתמש“: אדם אשר נכנס לאתר ובכך מבטא את הסכמתו לתנאי שימוש אלו, בין אם רוכש מוצר ו/או שירות של החברה ו/או מי מטעמו, באתר ובין אם מחוצה לו, ובין אם לא רוכש כלל. ייקרא גם “המשתמש/ת”.
  3. “תוכן” ו/או “מידע“: תכנים מילוליים, חזותיים, קוליים (או שילובם, לרבות תוכן סרטוני הקורס המוקלטים,) הסברים, המחשות, שירותים מוצעים, כלים פיננסיים שפותחו במיוחד, דיאגרמות, יכולות, שיטות, מודלים, טקסטים, לקטים, מדריכים, מפרטים, כתבות, עיצובים, תמונות, איורים, אסטרטגיות, תהליכים, שיטות, הדמיות, הנפשות, צילומים, פרסומים, מחירים, הצעות, לוגו, אייקונים, תו, סימן או סמל שיועמדו לרשות המשתמשים באתר זה בכל אמצעי ומכשיר קצה שהוא.
  4. כל שימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה, על התנאים וההגבלות הכלולים בו.
  5. התקנון עלול להשתנות מעת לעת, ועל המשתמש להתעדכן בתקנון בכל כניסה לאתר. גלישה באתר ו/או שימוש בו מכל סוג, כמוהם כהסכמה לתנאי התקנון והתחייבות לפעול על פיהם. מובהר כי התקנון מהווה הסכם משפטית מחייבת לכל דבר ועניין ומחייב את המשתמש על כל שימושיו באתר.
  6. האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
  7. השירותים באמצעות האתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  8. עצם הזמנת שירותים באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין הנהלת האתר.

3. השירותים

  1. האתר מספק שירותי תוכן חינוכי ופרסומי.
  2. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שירותיה בכל עת.
  3. חלק מן השירותים מאפשרים יצירת קשר בין משתמשים לצדדי ג'. הנהלת האתר אינה צד להתקשרויות הללו והן נעשות על אחריות המשתמש וצד ג' ומבלי שהנהלת האתר תישא באחריות או חבות כלשהי בגינן.

4. הגבלת האחריות

  1. מודגש ומובהר כי הנהלת האתר או מי מטעמה, אינם ישאו באחריות להתקשרות עם צד ג׳, המשתמש באתר כפלטפורמה פרסומית ושיווקית. האתר מספק מידע חינוכי ושיווקי, אך אינו מפקח על התכנים או השירותים המפורסמים באתר ואינם תחת שליטתו הישירה.
  2. מובהר כי כל הקישורים או ההפניות (להלן: “היפר קישורים”) לאתרי אינטרנט ותכנים חיצוניים (ככל שמופיעים באתר), אינם באחריות הנהלת האתר ו/או מי מטעמו אשר אינו שולט ו/או מפקח עליהם, והעובדה כי האתר מקושר אליהם (ככל ומקושר) לא מהווה ערובה כלשהי לזמינותם, אמינותם, עדכניותם או חוקיותם בכל רגע נתון.
  3. מבלי לגרוע מהאמור לעיל מובהר כי הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לא נושא באחריות ובחבות כלשהי ביחס לאתרים חיצוניים וכל תוכן, שירותים וחומרים הכלולים בהם ולכל תוצאה שתיגרם למשתמש משימוש בהיפר קישורים אלו ו/או מהסתמכות עליהם ולא יישא בשום אובדן רווחים, כל הפסד שהוא, הוצאה ו/או נזק שיגרם למשתמש ו/או לצד ג’ כלשהו הנובע מכך. כמו כן, אין הנהלת האתר ו/או מי מטעמה נושא באחריות על שמירת זכויות קניין רוחני על כל סוגיהם, סודות מסחריים או זכויות צדדים שלישיים באתרים אליהם האתר מוליך היפר-קישורים.

5. קניין רוחני

  1. כל תכני האתר מוגנים לרבות איורים, סרטונים, טקסטים מוקראים וכתובים – מוגנים באמצעות חוק זכות יוצרים, התשס”ח, 2007 – פקודת סימני מסחר [נוסח חדש] תשל”ב,1972 – דיני סימני מסחר במדינות היעד של השותפים העסקיים של הנהלת האתר, חוק העיצובים, תשע”ז,2017- פטנטים, אמנות בינלאומיות וחוקי מדינות זרות המתייחסים לעיצובים ולזכויות יוצרים.
  2. המשתמש מתחייב שלא לעשות שימוש בתוכן האתר (לרבות ביצירת יצירות נגזרות), באופן אשר יפר את זכויותיו של הנהלת האתר/יוצר התוכן.
  3. המשתמש מתחייב לצריכה סבירה של התוכן במסגרת פרטית ואישית בלבד ומתחייב שלא לחלוק אותו עם אף אדם אחר להוציא משפחה גרעינית (בן/בת זוג ו/או ילדים).

6. שיפוי

המשתמש מצהיר ומסכים שבמידה ויפר הוראות תנאי שימוש אלו או כל זכות של צד שלישי יהא עליו לפצות ו/או לשפות את הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לרבות צדדי ג’ בגין כל הפסד, אובדן הכנסות, הוצאה או נזק שיגרמו לו לרבות שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט עקב הפרת תנאי שימוש אלה, באופן ישיר או עקיף.

7. דיני חוזים וסמכות שיפוט

  1. המשתמש מסכים כי הוא מקבל הסכם זה כלשונו, וכי לא ייערך בו כל שינוי בעל-פה או בהתנהגות אלא אך ורק בהסכמה מראש ובכתב של הנהלת האתר.
  2. דיני מדינת ישראל יחולו על אכיפת הסכם זה וכל תביעה ו/או דיון ידונו באופן בלעדי בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.
  3. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה יהיה רשאי להמחות את זכויותיו ו/או חובותיו באתר זה ו/או כלל פעילותו העסקית לכל צד שלישי שיבחר, ללא חובת ידוע ו/או פרסום כלשהו.

8. דיוור ושיווק

  1. המשתמש באתר מסכים למשלוח פרסומים בדואר אלקטרוני מטעם החברה.
  2. הנהלת האתר מתחייבת לשלוח תוכן חינוכי או תוכן שיווקי בדואר אלקטרוני או בהודעות טקסט אך ורק לאחר קבלת הסכמת המשתמש.
  3. במידה והמשתמש אינו מעוניין להמשיך לקבל תכנים מהנהלת האתר, יוכל להסיר את עצמו מרשימת הדיוור באמצעות לחיצה על כפתור unsubscribe אשר בתחתית המייל עצמו או לחילופין בפנייה ישירה אלינו בכתובת [email protected] או בדף ׳צרו קשר׳ באתר.